Una FiraTàrrega segura per a tothom

FiraTàrrega celebra una junta de seguretat per a augmentar i coordinar dispositius policials i d’emergències durant la celebració del certamen

De l’11 al 14 de setembre Tàrrega reforçarà la seguretat ciutadana amb més dispositius policials i d’emergències. La celebració de la Fira d’Arts Escèniques de Carrer multiplica el pas de visitants a la capital de l’Urgell i per això, des del consistori, s’ha convocat una reunió de seguretat amb autoritats, càrrecs tècnics i representants dels cossos de seguretat, sanitaris i de prevenció.

Durant FiraTàrrega, la Policia Local triplicarà les patrulles nocturnes. Al seu torn, Mossos d’Esquadra en desplegarà fins a 60, incloent efectius ARRO (antiavalots) i una oficina mòbil de denúncies a la plaça del Carme.
En l’àmbit sanitari, el CAP de Tàrrega reforçarà la nit amb tres equips mèdics d’urgències i més ambulàncies.
Per a la prevenció, els Bombers doblaran efectius, i Protecció Civil distribuirà 2.000 polseres d’identificació per a menors. A més, la Regidoria d’Urbanisme ha establert plans d’autoprotecció per a cada espai d’actuacions, i la Regidoria de Feminismes activarà diversos Punts Violeta itinerants i dos de fixes a la plaça de les Nacions sense Estat i al Reguer.

També s’ha recordat que les activitats de FiraTàrrega es concentraran enguany en tres grans àrees urbanes —La Plana, Espai Reguer i Centre— que permetran una circulació més fluïda dels espectadors.

Escrigui les paraules clau de recerca i pressiona la tecla Retorn.