El Ple de l’Ajuntament de Tàrrega aprova en la sessió ordinària del juny, i en tràmit inicial, el reglament de gestió del parc d’habitatges socials de titularitat municipal. L’acord, que ha rebut llum verda amb els vots favorables de l’equip de govern (ERC, CUP i PSC) i en contra de Junts per Tàrrega, suposa un pas endavant en matèria d’habitatge i en l’atenció a persones en situació de vulnerabilitat.
Des de l’oposició asseguren que no és el primer cop que es fan polítiques actives d’habitatge a la ciutat.
El Ple també va aprovar la segona pròrroga, per un any més, del contracte de manteniment de la xarxa d’aigua potable i clavegueram subscrit amb l’empresa Aigües de Barcelona (Agbar), que finalitzava el mes vinent. D’aquesta manera, la concessió actual tindrà vigència fins al 15 de juliol del 2026. L’oposició critica la lentitud en la confecció d’un informe definitiu sobre la viabilitat dels models de gestió de l’aigua.
Durant el ple es va aprovar, també, el projecte de construcció d’una zona d’aparcament a l’entrada del poble d’Altet amb una vuitantena de places.