
Els nedadors i nedadores del club van brillar a la Final Catalana Benjamina, celebrada a Reus, on van competir amb els millors esportistes de la seva categoria i van aconseguir resultats molt destacats, millorant en la majoria dels casos les seves posicions inicials en el rànquing català.
Els més petits, els prebenjamins del 2017, participaven per primera vegada en una Final Territorial de Natació (Q64), disputant els 50 metres de cada estil. La gran notícia va arribar de la mà de Fabrizio G. Carvajal, que es va proclamar subcampió de Catalunya en la categoria de 9 anys, després d’una excel·lent actuació que li va valer la medalla de plata. També va destacar Patrick M. Cutean, que va finalitzar en una meritòria 37a posició en la categoria de 9’5 anys, millorant el seu lloc de sortida.
La segona jornada va estar protagonitzada pels nedadors i nedadores del 2016. En la sessió matinal, els esportistes de 10 anys van afrontar la prova Q64 amb una notable progressió. Sergi Vall-llaura va acabar en la 38a posició del rànquing català, mentre que Bianca Puigrefagut va ser 57a i va aconseguir la victòria en la seva final H, obtenint diploma.
Paral·lelament, els participants de 10’5 anys van disputar la prova addicional dels 100 metres lliures, en la que va destacar Zakhar Phyknei, qui va signar una actuació brillant i es va penjar la medalla d’or.
A la tarda van arribar noves alegries per al club. En la prova Q64 de la categoria de 10’5 anys, tots els representants van millorar la seva classificació inicial. Mònica Ponzel va ser 49a i va guanyar la final G, fet que li va permetre obtenir diploma. Iris Salvador va finalitzar en la 44a posició. Per la seva banda, Eva Rosú i Zakhar Phyknei van confirmar el seu gran nivell competitiu entrant entre els millors nedadors de Catalunya, amb una 8a i una 5a posició respectivament, resultats que els van permetre pujar al podi de finalistes.
En l’última jornada del campionat, va ser el torn dels benjamins del 2015. Blai Monné va aconseguir una destacada 17a posició i diploma després de guanyar la seva final C, fet que el va situar com a 9è classificat de Catalunya en la prova individual dels 200 metres estils. Per la seva banda, Màxim Burlacu va finalitzar en 25a posició i va obtenir diploma gràcies a la segona posició en la seva final, assolint també el 23è lloc en la prova dels 200 metres lliures.
Aquests resultats posen de manifest el gran treball realitzat durant tota la temporada pels esportistes i l’equip tècnic, i confirmen la bona salut de la base del club, que continua sumant experiències i èxits en les competicions de màxim nivell del calendari català.
3,2,1 Tàrrega amunt.
Club Natació Tàrrega secció natació.