Bones sensacions dels treballadors d’INDOX desprès de reunir-se amb la Generalitat
El comitè d’empresa d’INDOX està satisfet després de la trobada que han mantigut aquest matí amb el cap de Relacions Laborals de la Generalitat, Jordi Miró. El govern sosté que continua treballant per fer viable almenys una part de l’empresa....