L’Ajuntament de Tàrrega impulsa la instal·lació de plaques solars per a l’autoconsum en edificis públics
L’Ajuntament de Tàrrega ha iniciat un pla per instal·lar plaques solars d’autoconsum en diferents equipaments de titularitat pública. La implantació d’aquests sistemes d’eficiència energètica és un dels eixos del capítol d’inversions per al present exercici i, en aquest sentit,...